Hej

4 dagar sen jag skrev, då var jag hemma i Östervåla, men nu är jag i storstan igen,
Har jobbat och varit med Kakan, i fredags var vi på Metran, mycket trevligt, vart dok för full, Lördag vart det också Metran men lungt för min del. Idag har jag bara tagit de lungt, är hemma hos Kristoffer just nu, det är trevlig. var ungefär 3 veckor sen jag såg han, vi har kollar på film och så.
Imorn är det dags för jobb igen. 11.00 - 20.00 känns bra!

Min mobil har gått i 2 delar, så har köpt en ny, känns bra =)
Men det tråkigast är att ALLA nummer ligger på den trasiga mobilen, så jag har inga kvar.
Så skriv ett sms till mig, men erat namn, så jag har era nummer.. skulle vara bra!
Har dok kvar mitt gamla.. =)

Saknar Josefin Andersson...

Kommentarer
Postat av: jossan

saknar dig määä

2008-10-13 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0