Dags för flytt igen.

Äntligen sitter man vid en dator,
känner mig lite lost utan en, berodende?

Jobbade igår, 9 timmar, känndes bra.
Kul var det också..
Sen hände det inte så mycklet..

Idag är jag ledig, ska ner till stan nu snart käka lunch på jobbet, sen träffa Nikki.
Sen ska jag "hem" till lägenhten och hämta mina grejer.
ska faktiskt flytta igen, trivs ej ..
Så ska flytta till Kakan, i Barkaby, hoppas det kommer gå bra och att vi inte går varandra på nerverna.
Känner ¨på mig att det kommer går bra!
I värsta falla får jag flytta hem tilll Våla igen...

Nu ska jag gå och klä på mig, sen åka ner till stan.
Hoppas ni har det bra!

Har ny mobil som ni kanske vet, men inga nummer så ring mig eller smsa och skriv erat namn,'
så jag her era.
Emma ditt vill jag ha,
Therese ditt  också!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0