Blää

Tja!
Vart en ledig dag igår, sen träffade jag upp Furu så gick vi och fikade, sen skulle jag träffa en person med den personen hörde inte av sig, eller snarare dök inte upp..
Så när jobbet stängde kom Denise, vi åkte hem till Furu och käkade cokostoppar, sen gick vi till Metran, sjöng och hade det riktigt trevligt faktiskt =)
Sen senare på kvällen/natten åkte vi hem till furu. sov gott..

Idag har jag jobbat, var så jäääääääääääävla trött, men kul ändå att jobba.
Sen nu sitter jag hemma hos Kakan och funderar på att ringa någon och hitta på nå.
Här kan man ju inte bara sitta...!
Kakan,Sofie,Chabbe och några mer ska ju ut, men inte något för mig ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0