home sweet home!

Hemma i storstan och det känns kanon!
Jobbat idag, sen fikat med Jessica & Denise! mycket trevligt, kom nå killar också,
Sen åkte jag hem!
Så nu sitter jag här hemma och fryder funderar på att gå och ta ett bad!
Humm!
Imorrgon skulle jag vara ledig, men har bytt pass med Sofie, så ska jobba 07.30 - 14.30 sen blir det fika!
Så det betyder att jag är ledig på lördag. Wee!
Då ska Denise och jag åka till Kungenskurva och kolla på ikea,jusk,hemtex,öb mm, kolla inredningsgrejer, ska bli så kul!
Sen har vi personalfest på lördag, så det ska blir kul!!
Ser eframemot denna vecka!

Kanske en date också! men är inte säker..

Hejdå!

Jossan jag älskar dig - bästa vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0