Gossip,gossip

Personalfesten i lördags var toppen,
kvällen började med att jag och kakan tog en cider på bolero, sen vif 19.00 gick vi till jobbet, där vi fick åka bil till chefen lägenhete, där väntade mat och drinkar, vi vart bjudna på tacos, gott gott1
Sen sjöng vi alla sing star, och vi alla hade så kul. sen vif 23 någon gång kom en taxi och hämta oss, vi hade ett bord på Sturekompaniet, där vi fick gratis dricka av chefen. tack!
Sen vid 03.00 gick vidara till ett annat ställe och dansade röven av oss, sen var det dags för mig att åka hem pga jobba på söndagen!!
Söndagen gick bra, men en aning trött, på kvällen somnade jag direkt och idag har jag varit hemma pga sjuk, men imorn blir det jobb..

Kollade på gossip girl idag, missade ju i söndags,
Shiit jag dör, älskar den serien..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0