*

Jag är så trött, känner att jag inte orkar något alls.
Vill inte gå upp ur sängen, vill bara ligga kvar.
Inte gå till jobbet, väl på jobbet vill jag bara ha rast eller sluta så jag kan åka hem och sova, eller bara kolla på tv.
Det är kallt och jag hatar att frysa!
Vill bara det ska bli sommar igen så man kan bli glad igen!

Jossan och jag har pratat resa, och om vi nu värkligen vill åka så bokar vi den 15 de eller tidigare, för då åker vi till Grekland, och det kommer bli så kul. jag & Jossan i Grekland lixom!
Längtar!
Goda drinkar, sola , bada och bara äta OLIVER. hehe!

Nu sitter jag helt ensam hemma , kakan är hos David och jag sitter här, har köpt pizza, men den var inte nå god alls,
dok tråkigt jag som var så sugen på pizza!!
Ska nog göra popcorn till färjan ikväll..
Juste jag har tvättat idag :)


Kommentarer
Postat av: miriam

åhh ja kolla också på färjan. fick du någon som kunde jobba babe? puss

2008-11-03 @ 21:43:41
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0