sun waked me up

Dålig uppdatering, men har inte varit hemma, jag har varit hemma i kära Östervåla, och farit, i tisdags åkte jag hem till Lisa och sov där, för vi skulle upp tidigt dagen därpå (onsdag) och åka till Uppsala med tjejerna och Felix, där vart det campanje frukost med jordgubbar och sånt i stadsparken, solen sken och allt var på topp.. Sen tog vi en sväg till slottsbacken, och träffade massa gamla och nya vänner, sen tog vi bussen hem för att senare åka hem till Lisa och fixa oss, och grilla, och fira Lars. trevligt var det. 12 tjejer och 2 killar. Prefect. hehe!
Senare på kvällkvisten gick vi till Abbe och förfestade där, sen vidare till vallen, där det var dött, men kul ändå hade vi. Sen när det var slut orkade jag inte på efterfest, så jag gick heela vägen från vällen hem till Kristoffers mamma och sov där. sen dagen efter (torsdag) cyklade jag i lånade kläder av Carina, till Lisa för att hämta alla mina saker och prata lite skit, sen cyklade jag hem till Carina och lämnade cykeln, då jag träffade mormor och morfar, och hoppade in i bilen, hämtade syrran och sen åkte upp till mormor & morfar. käkade där och kollade på massa gamla kort på oss när vi var små, mysigt. Sen på kvällen körde morfar hem oss till mamma, då vi köpte chips och pizza, sen kollade på film. Idag har jag träffat min morbror och min kusin, då vi åkte till Gysinge och kollade, sen åkte vi runt på lite loppisar, sen hem och fika.
Och nu sitter jag här hemma i Stockholm, har varit ute och käkat med Kristoffer, och nu ska vi kolla på tv.
Har haft en dunder bra vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0