So tell me what you need

När Kristoffer & Pejje kom hem inatt så gick jag och la mig direkt, orkade inte höra på 2 fulla och galan killar, somande nästan direkt, sen så när jag vakande i dag så var det dags för dom att gå till jobbet, jag somnade om och vakande när Kristoffer kom hem på lunchen, sitter just nu och kollar på våra bästa år som jag har missat nu i ett antal dagar, men fattar ändå vad som har hänt, så himla lätt att komma in i serien, om man missat.
Ska ner på stan idag och byta mina skor, ska köpa ett par andra, sen när Kristoffe rkommit hem från jobbet ska vi åka till Ikea, där vi ska beställa byråerna som Krisotffer fick pengar till eftersom han fyller år imorn!
Sen kanske jag åker till Uppsala för att gå ut, det beror på.
Åker om 3 dagar =) och det ska bli så skönt att komma här i från ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0