power-walk

Sitter nu hemma i våla, har ätit tacos och det smakade grymt gott,
som jag sa tidigare var jag hos tandläkaren idag och morfar var ju med mig, så det känndes ju bra!, och jag var bara lite rädd, sen efter tandläkarbesöket åkte vi till Grämby där jag hittade min studentklänning, men den var för stor men köpte det ändå, så får Kristoffer sy in den, så hoppas på att det går bara! annara e det bara at tlämna in den å köpa en ny! Sen inhandlade jag också halsband, och örhängen, jättehätte fina! Sen efter Gränby åkte vi till Bauhuse och köpte någ grej till morfar..! Sen åkte vi hem hit och käkade tårta, och pratade skit :P, efter tårtan åkte mamma å jag ner till apoteken för att hämta ut nå grejs till min mun, och sen hämta Fanny från dagiset.

Och ska nu snart iväg och kolla när Fanny har sin första fotbollsträning, så gulligt.
Jag kommer ihåg min första fotbollsträning, hurregud säger jag bara!
Min lillasyrra håller på att bli stor.. fyller ju 6 år i år..


Madelene Lövgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0