Or maybe you're in disguise

Dagen började så här att ajg gick upp med syrran, vi fixade oss och sen gic vi till bussen, senare hoppade jag av vid centralen för att gå på bussen till skolan, fick stå länge och vänta, men det gick bra! Sen väl i skolan fick man kuta runt som en höna och byta kläder och skit, sen väl i köket fick man fixa lax och sånt, as gott, gick as fort att göra! Sen när det var lungt satt Mimmi & jag oss ner och pratade igenom skivan som äger rum den 26 Maj! räknade pengar och så!  känns himla bra faktiskt att sanrt är allt klart...! Sen när dagen var slut i skolan fick vi veta våra betyg i kök. Jag kan säga att jag vart inte så nöjd, jag har ju gjort mer än andra lixom!! men men ..! Sen efter skolan gick jag och mimmi ner på stan, jag kutade runt och letade efter reseförpakningar i linsvätska, men det fans inte min vätska, så jag vet inte hur JAG ska göra!
Men köpte 2 falskor shamop och duchcream som jag ska ta med till Italien.
Och sen efter det tog jag tåget hem, och sen skulle jag skynda mig hem , så jag var så smart att ta t-banan, men det värsta då var att t-banan var typ kaos, förenade tåg, och sönder tåg, men tillslut funkade det. Så nu är jag hemma. har plcokat undan lite och så! Ska plugga.
Ledig imorn och det känns faktiskt himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0