Mad World.

Jag känner mig så hima duktig, håller ju på att städa lägenheten, och så fick jag syn på fönstrerna, så jag har nu putsat alla fönster, båda insidan och utsidan, så himla duktig jag är , hehe!
Men städningen är inte klar på många vägar..! tråkigt nog, men när det är klart är ju lägenheten fin. och det tycker jag om!!
Och ett STORT + till mig som gick ner i källaren själv för att tvätta. *ler*

Jossan är nu här i STOR stan och sla förlänga sitt hår, jag håller tummarna för dig gumman! jag tro det kommer bli as snyggt. tänkt vad fin du kommer att vara på studenten!! *snygging* hehe!

Dags att börja städa igen, så allt är klart när Kristoffer kommer hem.. Överaskning, haha!

Kommentarer
Postat av: jossan

i'm hot

2008-05-06 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0