keep it going

Vart på sjukhuset idag med Sabina, gick bra, men det var ganska jobbigt att vänta på henne när hon sov, men det gick bra. efter sjukhuset åkte vi ner på stan, jag letade efter klänning, eftersom min klänning inte har kommit som jag beställde för flera månader sen, och har inte fått tag på ellos kundservic häller.. så är helt nere just nu, hur ska jag hinna hitta en studentklänning på några dagar? PANIK!
Så nu sitter jag här och äter salta pinnar för att komma i storker Medium eftersom det inte finns mina storlekar.

Ikväll blir det kolla på tv och sörja min klänning.
Åker imorn till Uppsala för att gå till tandläkaren, sen åker jag hem till Östervåla för att hälsa på familjen. sen hämta kameran.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0