Jag klarade det.

Lägenheten är fin nu, och det vart en snabb middag idag, korv med börd, inte världens höjdare direkt, men snabbt gick det. Sen har jag varit nere på Kristoffer jobb en snabbis och sen vait och handlat mat. hänt mycket idag.
Och ännu mer kommer att hända imorn, då jag är LEDIG hela dagen... !

Sitter här och funderar på mitt liv, vad som är bra & vad som jag kan göra bättre.
Kanske inte världens roligaste tänkar, men snart går jag ju ut skolan, och har hela världen framför mig. bara så där efter en massa år i skolan, Men jag vet att jag kommer att klara det!
Jag kommer att vara utbildad kock och det känns så himla bra! För när jag gick i 9an trode jag inte att jag skulle gå i gymnasiet, för jag hatade skola så himla mycket, men sommaren gick och jag kom in, fick en dunder bra klass, och många nya vänner, jag som trode jag inte skulle klara det här, men se nu jag tar studenten om några veckor. Och då står jag där och vet att jag klarade det. ÄNTLIGEN.


Dags för att börja träna inför Beach 08..

Kommentarer
Postat av: jossan

snacka inte skit
korv med bröd är min favorit rätt ju :O

2008-05-06 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0