I´m , I´m You , I´m

Ensam hemma och jag känner mig lite ensam, men om någon timme kommer Kristoffer hem igen,
Sitter nu och kollar på RENT HUS och det är värkligen äkligt, fy att människor kan bo så! Uchh! Nä nu ska jag gå och fortsätta kolla på det, sen börjar ju Greys. och det ät ett måste att se på ikväll!!
Har varit riktigt duktig idag, har pluggat ! så nu är mitt projetarbeta snart klart. och på måndag ska man redovisa det. pinsamt!

* Pratade nyss med David från UNDICI, Och det var värkligen kul att prata med han. han sa att jag fått as bra betyd och att jag skulle komma för bi någon dag och hälsa på, så det har jag tänkt att göra.
Saknar värkligen det där gänget på UNDICI, Jag hade så himla kul däe och trivdes.
Madelene Lövgren


image686



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0