hus målning!

Hela dagen idag har jag stått ute och målat ett hus, hur varmt som hälst, så nu har man fått lite färg på kroppen, men ska ändå solasolarium på måndag/tisdag! Är hemma nu från målningen ett tag, tar hand om mig själv lite, färgar håret och så! känns himmla bra!
Har köpt halstabletter eftersom jag inte kunde prata idag när jag vakande, har så ont, men det funkar ändå!

Kvällen igår vart kanoon, träffade massa gammla vänner & bekanta, dansade lite på the dance flooor. och kännde mig så snygg! Tog sista nattbussen hem sen och när jag väl var hemma läste jag aftonbladet och käkade fetaost! Sen somnade jag, och vakande när lillasyrran (17år) kom hem vid 03.30 typ, men somnade om igen..

Nu ska jag gå och tvätta ut färgen sen åka tillbaka och måla lite på huset sen grilla och dricka några cider.
en äkta sommarkväll! =)

Och imorn åker jag hem till Stockholm igen, kanns skönt. har saknar Kristoffer mycket.

 Jag vill vara som Indiana Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0