Hur man äger en klottrare

Nu är snart klockan 01.00 och jag sitter här framför datan, ska snart gå och spela lite fia med knuff med Kristoffer, sen bara bädda ner sig i sängen, och hoppa in i drömmarnas värld.
Glömde att skriva tidigare idag att idag har jag solat solarium och det vart resultat direkt, men ska nog sola på måndag igen, så man inte är så vit till Italien och studenten.
Räkande nyss hur många dagar det är kvar till Italien det är exakt 15 dagar kvar. om exakt 15 dagar sitter jag på flyget tillsammans med klassen till Italien, och det kommer bli så kul.
Nä nu ska jag dricka upp mitt te, sen börja ta upp spelet. sen spöa skiten ut Kristoffer , jag ska vinna fia med knuff ikväll.. håll tummarna. haha!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0