Galenskap

Ny design, tycker om den som fan! tack!
Idag var det skola som vanligt, sista lektionen i ansvarsfull alkohålhantering, gjorde muntligt prov, och fick G, så nu har man G i den kursen. toppen!
Dagen har flytit på bra, har tagit pass hos polisen också! så där rök 400 kr till bara det. fyy! men ska man ut och fara så måste man ju!!!
Hmäntade ut mina trosor idag som det står studenten 2008 på, as läkra.. dom ska pryda mig på studenten under klänningen,,, haha!


Ibland känns det som att alla bara skiter i en, fast man försöker.
Jag hatar falska människor... Du har gjort så jag inte KAN lita på dig mer.


Kommentarer
Postat av: Lisa dubbelve

Jag finns här för dig

2008-05-06 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0