forever and always!

Ledig idag och det känns så himla bra!
Har nyss ätit lite hårdmackor och drukigt multivitamindryck, och kollat på våra bästa år, och reprisen av så ska det låta, as bra ! Älskar värkligen så ska det låta, synd att man missar det ibland pga utekvällar med tjejerna! heh! Men då finns det ju repriser. (Y).

Idag ska jag plugga lite naturkunskap och relion om jag har boken hemma!
I naturkunskap har jag en uppsats om utningshotade djur att skriva.
Och i reliigion har jag 2 hem uppgifrer att göra, sen får jag G i dom kurserna!
För mig just nu spelar det ingen rol lvad man får i betyg, bara jag får G , Klart jag blir  gladare om jag får VG & MVG men just nu kännns det som att det inte spelar nå roll, Betygen sätts om någon vecka och så! så är ju ändå lite stressad, och åker ju till Italien och 14 dagar, sen studentskiva, å himmla mycket som händer denna månad! Jag har värkligen fullt upp...!
Och sak till jag ska göra idag är att vika tvätten sen skura köket..!

Har så ont i magen efter träningen igår hemma med Kristoffer. hehe!
Men jag måste ju göra det varje kväll annars kanske inte magen försvinner innan midsommar..! Och det ska den värkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0