Borta bra, men hemma bäst.

Nu är man hemma från Italien, har haft 3 underbara dagar med klassen!
Jag kan inte riktigt beskriva vad jag tyckte var bäst med resan men det bästa var nog att vi var alla i klassen med på resan, nu ska jag kostfatta mina 3 dagar i ROM/iTALIEN, första dagen åkte vi buss ner till Skavsta, sen tog vi flyget till Italien, då när vi var framme, så åkte vi buss i 3 timmar runt i Italien, mycket kul. sen vart det mat & öl på nå restaurang innan det började spö regna. sen åkte vi till campingen TIBER som var mycket mysig, där vi alla gick till en afär som såg ut som ett växthus, och köpte vin för 20 kr och massa anat dricka! Sen bytte vi tjejer om och började dricka lite, sen var det mat. mycket gott. Senare var det party hela kvällen lång. Dagen där på åkte vi ut till nå ställe och skulle ha vinprovning, men vart lite fel så vi tog frukost på bussen och sen drog vi upp på nå berg så jag fick lok för öronen, sen prövade vi 3 sortes vin & olivolja. mycket trevligt, alla var nog lite rund under fötterna efter det. Åkte hem och fixade oss, gick till baren och hade jätte kul, kollade på fotboll oh efter det vart det ännu mer party. vart bjudan på öl och allt. lärarna var nog fullast! HAHA! Robban fyllde år !
Sen i torsdags var  det Camillas & Elisabets födelsedag, och det var fridag så vi åkte in till ROM och kollade läget, sen vart det lunch på en fin restaurang, sen åkte vi hem och fixade oss, gick till poolen och sen baren, alla va i lagom form, en del dekade..! Fredag (idag) gick vi ALLA upp tidigt tog bussen in till Rom, och att oss på flygplatsen, sen var flyget 1 timme föresnt så satt och väntade, sen åkte vi flyg i 3 timmar, sen buss och efter det släppte bussen av mig & Mimmi här i stockholm, och så då gick vi till Buttterix och köpte saker till skivan som är på måndag!

image719

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en jättebra helg! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-05-23 @ 22:13:55
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Anonym

hej!

ville bara önska en härlig helg
kram www.enlitentax.blogg.se

2008-05-23 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0