a rokstar

Har haft en bra dag, Kristoffer & jag gick upp tidigt och ner på stan, gick ner till slottet och tog en glass vid vattnet, mysigt, sen in en sväng till H&M där jag hittade ett par shorts och en tröja. och köpte båda! eller fick tröjan av Kristoffer, och den andra köpte jag själv! hehe!
Sen gick vi hem och käkade kött & kykling, sen myste vi lite, och nu spelar Kristoffer tv-spel och jag pratar med lillasyrran på msn!
Jag täkter fortfarande på i torsdags när vi var hos mormor och morfar och kollade på kort sen vi var små, tänk om man fick fler såna dagar med dig syrran! mysigt ju.
Nä nu ska jag gå och diska lite sen får vi se vad som händer.


image679 image680


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0