* my love!

Första skoldagen på typ 3 månader, saknar faktiskt praktiken, men ändå skönt att komma till skolan igen, mycket har hänt med klassen, många ändringar på perssoner, en del blivit långa och om snacka om ändringar David & Robban var bruna och fina efter deras praktik i Teneriffa..

Dagen började med en härlig frukost med Kristoffer, sen satt jag mig på tåget till Uppsala, knallade för bli Mimmi som sen körde mig på cykeln till skolan, väl i skolan var nästan heeela klassen där, kul och träffa alla. lunchen var okej. pasta sallad... fick nytt matkort..
Fick lite imfo om Italien resan och jobbandet, så nu är allt planerat.. förutom studentskivan,, fixar det på onsdag..
Efter skolan tog jag och Ida bussen ner till stan, där tog jag en runda p åstan, sen tåget hem.
Nu ska jag göra amt. sen mysa med min älskling..
äntligen kan man kolla på tv, och gå tillbaka till dom vanliga rutinerna...


Cancer gala imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0