lovely

Då är det dags att skriva igen, går kom jag hem kl 00.00 från skolan, kan ni tänka er? haha! Våran klass eller n¨gra i min klass kobbade för våran klassresa som går till Italien snart, så igår var det dags att börja jobba igen. Jag fick servera eftersom det inte kom någon serverings personal, men vad gjorde det? as kul säger jag bara, stod i baren , serverade, serverade vin och hade alment kul. Dok ej kul när gubben stod och sjöng tråkigt låtar och absolut inte hade någon bra röst för att sjunga. blää! Nästa gång det blir jobb blir det en torsdag & fredag.. Orkaa!

Nu sitter jag här i morgonrock ska snart klä på mig och gå ner till ¨tåget, ska fick med mamma och några till på stan, sen blir det skola , kvällsresaurang, sista, och det är så himmla skönt. Så så ser min dag ut. fika och skola.

Ha en lovely Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0