fit for fight!

Det är fredag och jag har sån lust att sätta på mig höklakade skorna och sen dansa i dimman, får se om det bir nogin utgång, men hoppas på det,
Igår kollade jag och kristoffer på meet the spartans den var grymt rolig film, en film ni dör se. :), och jag säger det bara att den blir bättre om man är lite trött också!

Får se vad som händer idag, är ju fredag och som sagt jag är sugen p åatt dansa i dimman, annars blir det nog bara mys här hemma, Lovet är snart slut, bara helgen kvar, och jag har inte hunnit allt jag velat, men träffa lillasyrran har jag ju gjort, bästa dagen på länge. skulle ha åkt hem till mormor & morfar men har lixom inte haft sån lust eller tid. 

Måste bara berätta en sak om min lillasyrra på 5 år, hon äger på poker, jag kan inte äns spela poker, hon fick lära mig, smart unge =), Nä nu blir det dags för att kolla på våra bästa år igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Kul att hitta dig, hur är det?

2008-03-28 @ 18:34:23
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Malin

Trevligt :) Jo, jag mår också bra! Skönt att skolan snart är slut? ;)

2008-03-29 @ 19:19:59
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0