Where do we go now?

Midsommar över, nu har jag tänkta att berätta hur min midsommar såg ut!
Vaknade upp hemma hos Jossan, vi tog  på oss kläder och tog bussen ner på stan för att handla mat tills på kvällen, jag hittade till slut en billig kyckling, som jag köpte, vi delade på allt, då det vart toppen, mycket mat fick vi!
Sen åkte vi hem med Jossans mamma, började fixa maten, och oss själva, sen kom Viktor på besök, så vi satt och pratade med honom, sen kom Idizz och då var det dags för oss tre att grilla, mycket gott!

Mycket mat för oss tre. men nästan allt käkade vi upp! haha!

Sen efter maten var det jordgubbar och chips med dipp som väntade, och goda drinkar! (+ mitt vin), Sen satt vi och pratade till kl 00.00 på natten då Micke & Viktor kom, så åkte vi ner till stan, för att gå på people, men där sög det totalt, tur att det var gratis inträde..! Inga människor man kännde förutom Moa! hah!

Då tog vi bilen till Max och käkade. sen åkte vi hem till Jossan, då vi pratade lite med Viktor, sen gick vi och soov, GUD vad trött jag var. och varmt var det också!


Midsommardagen var OK! var typ hos Jossan hela dagen, sen bestämde vi oss för att åka till IBIZA i sommar. så det var ju toppen! Sen kom Kristoffer och hämtade mig, då åkte vi till Gränby och handlade lite, sen hem till våla och grillade. och badade i badkar. mysigt!
Sen sov jag där hemma hos Kristoffer mamma, och idag har vi käkade kycklingpaj och köpt glas!
Nu är jag hemma hos mamma, varit ute och gått med syskonen, träffade Lisa och co*
Nu ska jag kolla på film och käka chips!

FÖR JAG OCH JOSSAN SKA TILL IBIZAAAAA!


Kommentarer
Postat av: Jossan

jaharuuuuuuuuu ibizaaaaaaaaaa :Dså sjukt kul o kolla i taxfree kataloger o sånt sen :D

2008-06-22 @ 21:36:06
URL: http://josefin88.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0