Whaterver is a clever

KLART JAG VILL ÅKA, FYYY FAN VAD KUL . VI SKA ÅKA TILL IBIZA JOSSAN, FATTAR DU HUR KUL VI KOMMER ATT HA. INTE MÅNGA DAGAR KVAR NU!!!

Kom nyss hem från jobbet, har varit en bra dag, hade bara 6 st männniskor bokade, och dom beställde bra saker, men var på dålig humör ver vissa saker, men vi får se om det är fixar tills imorn! Städade personaltoan, diskrummet, och köket as noga! Sen kökets brunn, som inte har gjorts ren på åratal!! Det var bara jag & Linn kvar sen så vi stängde och tog en varsin glass och åkte hem, så nu är man hemma! Skönt det.
Imorn blir det jobbb igen, sen på fredag ska jag öppna stället helt själv för första gången, närvöööööös!!!

Nä nu ska jag gå och ta något att äta sen kolla på L Word, sen blir det nog sova!!



Har ni prövat nya Calippo Calippo refresh? +++++ av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0