Trött, trött..

Då ska ni får veta lite vad som har hänt dom senaste dagarna i mitt liv, jag har JOBBAT...
I lördags vad det trubadur som kom och spelade så det vart en sen kväll, kom hem kl 02.00 typ sen var det bara att sova.
Söndag´s igår, så skulle jag ha sovmorgon, men då ringer Patrik och väcker mig, och hade panik, så då var det bar att hoppa i kläderna och springa iväg till pendeln, väl där på jobbet var det inge folk alls...! Känndes faktiskt onödigt att komma dit. han är lixom 21 år och inte kan laga mat, typ fritera pommes...!
Aja sen kom Linn och hennes mamma , då fick vi nå fnatt och började städa hela restaurangen, sen orkade jag inte var akvar, så jag fick gå så var hemma något vid 21.30 typ om jaginte minns fel!
Sen väl hemma, gick jag & Kristoffer till donken och käkade gott, sen kollade vi på Kung fu panda, as rolig film. sen kollade jag lite på l word, sen hoppade jag i sängen och sov.

Idag måndag, är jag ledig, det regnar ute och det kommer ite nå folk till jobbet, så det är ju skönt, då kan jag skriva av mig lite och städa, hehe! sen kommer Kristoffer hem så får vi s vad vi hittar på..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0