To all those lost souls who have forgotten to believe in the immensity of love.

Sjuk sjuk, jag har blivit sjuk, har kännt hela helgen hatt jag mått dåligt men har ändå målat och stått i, i lördags morgon kunde jag inte prata alls, Uchh att jag ska bli sjuk nu nör jag tar studenten på torsdag!!!
Valde att vara hemma idag eftersom jag inte sov så mycket inatt, och mådde dålig i dag när jag vakande, Kristoffer har varit och köpt halstabletter, näsprej, och mat till mig, jag växlar mellan soffan & sängen, känner mig heeeelt slut, men imorn måste jag till skolan, sen ska jag träffa Jossan så ska hon fixa mina naglat =) hihi!

Nu ska jag gå och lägga mig framflr tvn, sen om jag orkar ikväll ska jag gå och sola solarium ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0