not calling

Jag har börjat städa, men sen helt plöstligt slutade jag, tråkigt.
Det blir aldrig bättre i lägenheten, eller joo, men jag orkar värkligen inte städa, så nu väntar jag på att Kristoffer ska komma hem så vi kan gå ner på stan, till kära hemtex och kolla läget, sen äta och SEN städa.

Det är ju Allsång på skansen idag också! Måste se ju!!
Nu har sommaren börjat på riktigt.. när allsång är på tv. kanske så dit någon tisdag och kolla?!

Msn är cp. men vad gör det... Jooo mycket....! haha data nörd madde..!



Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hemsk bild..



såå full.......



undra om de va före eller efter klänningen gick sönder? haha

2008-06-24 @ 17:00:51
URL: http://josefin88.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0