Hit me with your best shot!

Jag är trött...
ska jag berätta varför?
Jo jag jobbade igår från kl 15.30 till 23.30 och var inte hemma från kl 01.15, en låååång dag, sen så skulle man upp kl 08.00 bara för hinna med pedeln som gick vid 08.55 till jobbet. jag är trött, och kom hem får 10 min sen ungefär....!
Måste bara berätta vad som hände igår när jag var på t-centralen mellan kvart i 1 -1 på natten, kom det fram en "gubbe" och frågade om jag var singel, jag svarade NEJ och kollade bort, då sa han synd då, då vart det ingen trevlig hemma kväll med levande ljus. sen gick han iväg, SNACKA om jag vart rädd... hoppade på "tåget" och hoppades på att INTE han var på , sen sprang jag hem.. och väl hemma kunde jag andas ut...!! LÄSKIGT, Hatar att gå själv på kvällar/nätter..

Öppnade idag på jobbet, gick som smööööör, sen kom det folk som fan ett tag, sen inte något alls, men fick göra lite mat ändå, sen fick jag lite till dricka också! har ca 210 kr i min dricksmugg som jag bara har fått på typ 3 kvällar.. ! ganska bra?! Sen så stängde Patrik  & jag och städade oh sen fick jag åka bil med han tillö Mörby!
Och nu sitter jag hemma! Skönt, ska hoppa in i duchen sen kolla på serie.

Jobba imorn kl 12.00 - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0