Big eyes

Gick upp jätte tidigt pga att jag skulle följa med mormor & morfar till vätrenären, var i stan vad 10.00 och fick komma in direkt till vätrenären med flisan, det gick bra med stygnen och allt, sen åkte vi till Ica Maxi och kollade läget där, tyvär kunde inte jag fynda något eftersom jag inte fått min lön, och MÅSTE spara pengar till resan..
Sen efter det fick jag åka bil med mormor & morfar till centralen, där jag hoppade av och köpte jordgubbar, och sen gick till tandläkaren, kom en timme försenad, men på mitt papper hemma stod det 13.00 att jag skulle vara där, men där på tandläkaren stod det 12.00, men fick gå före en annan kund, tog ca 10 min, sen var man klar.
Skulle jobba idag, som jag hade sett iframemot, men då ringde P och sa att jag inte behövde komma, och bokningen var flyttat tills på onsdag! Och jag "kanske" inte behövde komma imorn, men halåååå! Mina timmar då???!?!?! arg jag blir..!
Men då tog jag tåget hem, där jag träffade Lina & Oscar, trevligt..! Sen väl hemma började jag städa och väntade på Kristoffer..

Nu sitter jag här, trött som fan och bara längtar till jag & Jossan åker iväg. fy fan vad kul vi ska ha!!
Och tack Jossans mamma! <3

Nattinattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0