Baby it's only life.

Shit vilken trög dag på jobbet, jag kom dit och fick veta att de tinte hade kommit in en enda människa och beställt mat eller köpte någon glass, så det var då lite tråkigt, men sen fick jag veta att vi hade en bestälning på 10 perssoner fårn något land, så då var det bara och fixa pasta och köttfärsåsen, Och det gick kanooon, den smakade toppen! Jag och Patrik fick tillomed 3 kr i dricks. hahah! bra för att vara en seg dag, hahah!
På vägen hem efter stägningen åkte vi till nå ställe för att ta upp Linn, sen fick Linn & jag åka med Patrik till Mörby Centrum och där i från tog vi t-banan hem! Så nu sitter jag här hemma och kollar på bloggar,bilddagboken och facebook, inte så kul, men börjar kl 15.30 imorn haha!

Ledig på midsommar och det känns så braa! party?!
vad händer på midsommar?!


Studenten

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej! Var med i min tävling :) http://jyees89.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-orhangen.html



(Ursäkta för reklamen)

2008-06-17 @ 00:11:17
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0