and hope that you won?t let go Take the pieces and build them skywards.

Va i skolan idag, det kanske inte var en så bra ife, men vad gör man när man vill träffa klassen?
Tog med nig en hel toapappers rulle till skolan, slut var den innan jag skulle åka hem till Stockholm, jag kan inte fatta att jag har snorat så mycket :S är det farligt? Uchh!
Halsen är bättre, kan prata men tappar rösten då&d, sen huvuvdet är nog bättre! men jag får eller det ända jag kan göra är att hålla tummarna för att bli frisk tills på Torsdag, hoppas!
Väl i skolan så var det dags för at tplocka ut sitt skåp, fika med läraren, sen tog vi en sväng in i matsalen för den sista skolmaten, men det var inget att hurra för! Så Mimmi & jag tog bussen ner till stan och gicl på reataurang och käkade china mat. så gott, sen gick vi på stan ett tag tills jag inte kännde at tja gorkade mer, så tog tåget hem med Linda och sen somnade jag på tåget, tog tunnleban hem och sen väl hemma började jag frysa så bäddade ner mig framför tvn. & nu sitter jag här och snora lika mycket som jag har gjort heeela dagen.
Ska snart gå och packa. ska hem till Jossan imorn och sova där tills på torsdag!

(Skulle ha laggt in bilder sen idag men min dator är helt cp, så vi får ta det någon annan gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0