O för Oooh..

Fredags spendera jag på stan med Sabina, hittade en bikini och 2 armband, sen tog vi en lunch ute i solen, sen vart jag trött och gick hem till Kristoffer..
Lördag vaknade jag tidigt efterom jag skulle upp för att åka hem till Therese, fick typ stressa som fan pga en viss slöhög.. så stressade typ hela morgonen fram tills jag eller vi kom hem till Therese, det vart mysigt sen när vi hade ätit och varit och handlat snacks, då kom Emma som vi alla hade hoppas på, började dricka och prata som fan..!
Vi alla vart en anin irriterade på en viss person, men det fick inte förstöra våran kväll..
Tillslu var det dags att gå ner på stan, vi alla kom in på krogen, och beställde drinkar.. as gotti.. Jag så dum skulle inte beställa redbullvondka eftersom JAG inte gillar det så mycket, ja ad tror ni flyger ut ut min mun, 2 sp redbullvonka ska jag ha. Så var det kört. hahah! men dem satt fint..
Mycket dans och skojj..!
Idag söndag, vakande vi rätt så tidigt, rökte lite och sen skulle vi träffa Jossan & Ida på stan, för vi skulle äta sallad, så jag sa till alla i tid att vi måste gå när Jossan ringer. men så klart när hon smsar, är inte brunde klar för fem öre. Så fick stå och tjata 100 år..!
Therese,Sabina & jag knatade ner på stan, träffade Jossan & ida, kollade på gina & h&m, sen vart det sallad. och lite tjafs & arg. fyyy vart arg jag var..! Fitta.. uchh!
Men tillslut var satt jag i parkn och åt min goda sallad, med mina underbara vänner.. <3 tack för en trevlig dag..
Nu väl hemma har jag & Kristoffer tahit hand om tvätten, och kollat på film, nu sak jag gå och lägga mig..



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0