Step up

 ruskväder, nån som gillare? skulle inte tro det va. blää!
P- möte idag gick bra fick mycket sagt och gjort, kanon. fick göra lite hamburgare och städade lite, var bara Linn & jag kvar på jobbet eter mötet, så då städade vi och sen helt plöstligt fick vi för oss att gå på bio, så vi stängde igen och gick till pendeln, gick på stan en snabbis, och jag fick panik över all´rea som är nu, ville ju bara ha saker .. men NEJ Madelene du ska inte köpa något fick jag säga till mig själv hela tiden.. !
Vi gick till bio och köpte våra biljetter, vå ville promt se STEP UP 2, the streets as bra film jag log hela filmen och ville bara springa ut och dansa. as bra film!!!
Sen gick vi hem, tänk jag gick hem, hehe! annars hade jag nog tagit t-banan!

Hemma har jag kollat  på min nya favorit serie. vad den nu heter typ big Shots?! på kanal 5. as bra!!
Och nu sitter jag här. pratar med syster på msn, som ska kanske komma hit i helgen.
För jag är ju ensam hemma, men om jag har tur kanske Jossan kommer hit på lördag, vi får seee!

RESAN är betald idag, så nu är det på riktigt Joss!! Ååå sanrt åker vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0