Söndag!

Inte så bakis idag ändå, fast jag druckigt hela helgen! ojoj!
Igår var det bara för kul. det började med att Sabina kom hit så fixade vi oss, sen åkte vi (jag, sabina & Kristoffer) ner till Jazz klubben och tog platser på balkongen, sen träffade vi Isak som vi skulle titta på, sen var det dags för han och spela, njöt som fan! as bra kille..
ISAK STRAND..
Sen när sista låten vart slut kom Ingela och hennes pojkvänn samt bror och flickvänn, efter ett tag gick vi till Trädgården för att träffa Kristoffers kusin med det var så låååång kö, så vi vände direkt. gick vidare till Chaplins. där vi alla gick in förutom Kristoffer som gick hem och spela tv-spel... !!
Men vi som var kvar hade kul, sjöng karioke och dansade loss, sen åkte vi alla hem förutom Sabina, och väl hemma somnade jag nästan direkt. Sen vakande man av att Sabina ringde, och vi fick gå och möte henne. men det gick ok!

Idag vaknade vi av Sabina som skulle hem, så då gick vi upp också, ner på stan, hittade 2 par skor.. as fiiinaa!
Sen gick vi och köpte pizza som vi tog hem, och nu sitter jag här. pratar med Jossan på msn.. och mitt liv är alment tråkigt..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0