Skit jobb!!

Igår vad det en underbar dag med Jossan!
Dagen började med att jag gick och mötte henne vid tåget, sen gick vi runt på stan ett tag, sen gick vi och käkade på pizza hutt ute i solen, hur mysigt som hälst, sen inhandlade jag en klänning för 50 kr as fin som jag ska ha nu i sommar och på Ibiza sen var jagin på hemtex och köpte 2 ljushållare för 24 kr.
Sen var det bara att följa med Jossan till bussen, och jag kuta hem för att hämta jobbkläder, sen åka till jobbet, gick väl så där på jobbet, var verkligen irriterad och arg, på att alla typ klagar på vad jag gör, sen fast det är jag som ska ta hand om köket, jag BESTÄMMER där!!!!!!
Aja fick åka bil hem och sen väl hemma var det bara att gå och lägga mig...

Nu ska jag snart gå och växla pengar, till Jobbet, sen åka till jobbet och jobba fram till stängning..
Sen kommer jag vara helt ensam hemma!! tråkgit nog, imorn får vi hem en ny soffa! as bra hoppas jag på!!!
Ensam hel helgen.. någon som vill komma?
Joss kommer du imorn? jag fixar vin eller cider..! ;)

Nä nu lär jag klä på mig sen åka iväg.. bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0