Jag är överlycklig

Idag vakande jag av mig själv, så skönt så, men fick stresa iväg till tåget för att möta upp Kristffers mamma, vi har gått på stan, fikat, och nu har vi ätit sallad, sen har vi varit en snabbis förbi ica och köpt chips. hehe!
Har pratat med Jossan idag, och shitt vad jag vart glad av att höra hennes röst..!  i miss!!
Ikväll blir det chips och tv.tittande, sen blir set sova!
Imorn ser min dag ut att gå på stan, sen åka till Uppsala för att åka hem till Emma, där vi ska förkröka och fixa oss,  prekis som gammla tiderna. hehe! älskart...!
Sen blir de tutgånge, och får se om vi träffar Jossan då också! skulle vara kul. sen blir det hem och sova!!!

Söndag blir det nog åka hem till våla och träffa alla, sen sova där, sen på måndag blir det åka hem till Jossan, och vara kvar där tills på tisdag/onsdag! ska bli så mysigt..

Emma om du läser det här, ring mig så vi kan bestämma inför imorn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0