Det luktar lycka..

Gårdagen vart as trevlig, började att Kristoffer och några på hans jobb satt och drack öl på pub taii, jag gick dit och gjorde dem sällakap, sen vart det mat för min & Kristoffer, och sen var vi bjudna hem till Pejjes syrra Lisa, vi kom dit runt 21.00 - 21.30, satt på hennes balkong och drack lite, pratade och så..
Sen var det dags att åka hem, vål hemma somnade vi direkt..

Haha just ja måste bara berätta att det kom kontrolanter på tåget när vi var på väg till Lisa. hhaah
Kristoffer sa att han var 19 år. haha men det gick dem inte på, eftersom vi satt med 2 systemkassar.. haha!
Så han får kasnke böta 1200 kr idag :S känns ju inte så kul, men jag skratta typ hela kvällen pga att han sa att han var 19 år.. HAHAH!

Nu väntar jag in kristoffer & några från hanbs jobb, vi ska gå och inviga nya Kibabhous. haha
Gott...
Sen ska jag nog gå hem, och dom förtsätta jobba!!!

Har fått mitt lönebesked idag olckså. vart gladd, men ändå lite arg för fick typ 999kr förlite,,
Men men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0