Could you ever kill the pain in my heart?

Tisdag:
Sov jätte länge idag, men det var skönt, nu sitter jag oh kollar på våra bästa år och äter smörgåsar.
Funderar på att gå ner på stan idag, men har ändå ingen lust..
Letat som en tok efter min plånbok, med bankomatkort i och legg! måste ju ha den! men ska städa upp lite så hittar jag den säkert..

En sån dryg människa du är, jag fattar inte.
Som om du hade fått föjla med oss till Ibiza.
Kan du inte bara lägga av...
Hur många gånger ska jag bwgöva säga till dig att vi vill åka själva!
Och om jag ser dig där, då åker jag fan hem!


Nu ska jag gå och kolla på våra bästa år, sen får vi se vad som händer.
Utgång imorn? någon?

Kommentarer
Postat av: emms

vad är det för nöt som vill åka med dit nu då? ;P

2008-07-08 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0