Smörgåstårta eller vanlig tårta?!

Vaknade av att min mobir ringde, var min handledare från praktiken, han undrade hur mitt lova hade vart och så skulle han informera mig om praktiken, ledig varje måndag,tisdag och onsdag, sen praktik torsdag och fredag, kanske någon lördag och söndag om jag ville. så får se, ska nog ringa Mari på cafet och berätta att jag är ledig måndagar till omdet onsdagar kanske jag får jobba dom dagarna, skulle sitta fint behöver värkligen pengar just nu.
Var och handlade igår på Pris extra så nu har vi lite mer mat, får se vad jag ska käka idag är lite sugen på ris och curry sås, haha kan man äta det utan något till? hah!

Ska träffa Mimmi en snabbis idag innan hon åker till Mora, ska följa henne till tåget och så! Sen vet jag inte vad som händer, kommer nog bara sitta hemma vika tvätten och så! planera lite tills min födelsedag, om jag ska göra smörgåstårta eller vanlig tårta eller båda. får se, det kommer ju barn (syskonen) hit och dom gillar kanske inte smörgåstårta. Men det gör ju alla vuxna så! Har ni nå bra tips man kan ha på smörgåstårtan & vanliga tårtan? HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0