Slantarna gör jag av med..

Idag fick jag studiebidraget, men nästan alla pengar gick till mitt studentpaket, blää

Tjejpaketet :
Studentmössa lyx Uppsala - 53
Sammetsband - svart
Visselpipa

Studentpenna m.etui .. ? ...

Champagneglas

Bella (Hipster) - s

Brodyr : Madelene 2008

Totat : 593 kr


Det blir dyrt med studenten, men man tar det bara en gång :).

Funderar på att gå ner på stan och köpa mormors pressent, sen är jag inte riktigt säker på om jag ska åka till mormor idag eller i helgen, får se. Sen ska ajg plocka undran lite och sen bara kolla på tv, funderar på at tlaga nå god mat tills ikväll. får se. Sen ikväll är det ju efterlyst... Aja får se vad som händer, har just nu igen planerat. varför planera, jag tar dagarna som dom kommer, bättre så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0