Pliiiis, let me.

Hej!

Åkte till Nortälje i torsdags hem till Mimmi, tog det lungt på kvällen kollade på tv och käkade oliver, sen igår fredag så vakande vi av massa männsikor i huset, trevligt, gick upp gick ne rpå stan ett tag Mimmi hittade massa saker, sen väl hemma hos henne käkade vi wook som Mimmis mamma hade gjort, sen färgade vi håret på varandra, var as bra! sen kollade vi på tv, vid ungefär halv 12 på natten fick vi bara sån lust att gå ut, så vi sminkade oss och fixade oss, slängde i oss en cider och ringde en taxi, väl framme var det helt okej, as bra ställe , bättre än Uppsala.. dansade hela kvällen, sen fick vi åka bil hem med Sudden..

Vaknade idag av massa folk igen, käkade frukost, sen drog jag på mig kläderna och fixade mig, knatade ner till bussen sen åkte jag hem till kristoffer, har varit inne i duchen nu, ska fixa mig nsart, Mimmi kommer senare så ska vi ut här i stockholm ikväll, får se om vi träffar Sabina och co också! ska föröska få med Kristoffer också!!

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen..

image497

En förfärlig bild på mig sen igår på Mobergs i Nortälje...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0