Panik är inte kul.

Har fått räkningen på studentmössan, 593 kr och det ska vara betalt nu den 15 Feb, snacka om att ha panik nu när man knapt har råd med mjölk. men det är lungt, får ju studiebidrag nu på torsdag, sen så har jag inte planerat nå annat att göra häller. förutom att betala resorna till praktiken, som är typ 95 kr i veckan. blää! Jävla skit skola asså! Men ska ringa läraren på måndag.

Igår satt Mimmi & jag och kollade resor, tror det blir en resa till Ayia napa runt den 28 juli till den 11 augusti asså 15 dagar i solen. men om jag nu inte har hunnit fått ihop alla pengar blir det bara en vecka, typ den sista veckan dom är där. hehe! Men får se. annara drar mimm & jag någon stands sen efter sommaren, typ några månader. men det beror på jobb.. kanske extra knäcke rpå Lidel tillsamas med Mimmi, haha! bättre än inget ju.

Ikväll skulle det blir tjejkväll här hemma och sen utgång, men en av tjejerna glömde lägg & bankomatkort så dom lär åka tillbax till Uppsala, så dom tar en utgång där i stället, och jag har absolut INTE räd att ta mig till Uppsala och festa just nu, så jag blir ensam hemma ikväll för att Kristoffer har jag skickat iväg till en av hans kompisar. hah! men kommer bli skönt att vara hemma själv också, bara jag får popcorn eller chips :D. Kommer nog förmodligen att kolla på film eller något sånt.

Nu ska jag gå och göra oboy sen kolla på tv, kanske tar en promenad också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0