Oh Hapy daaaay haha.

Gårkväll vart lyckad Mimmi kom förbi en sväng vi drack lite vin och lagade mat, sen kollade vi bara på tv, sen när hon väl hade åkt så var det bara jag & Kristoffer kvar, jag kollade på en ny serie Tak to me, eller vad den nu heter, dom 2 sista delarna idag, medans Kristoffer satt vid datan, vårt msn funkar inte..

Idag vaknade jag av att Kristoffer kom hem på lunch, gick upp och kollade på Alladin med han, sen har jag bara kollar lite på tv och suttit här framför datan. Mimmi kommer denare idag får se vad hon och jag hittar på. Jag lär diska idag. och det är ett måste..

Jag glömmde ju berätta igår att dom nya ägarna på cafet ringde igår och frågade om jag ville börja jobba där, så klart sa jag ja, men jag sa att jag bara kunde jobba helger, när jag var ledig eller när jag började sent i skolan samt praktiken, och det gick =), så vi ska träffas på måndag och planera lite,, ÄNTLIGEN ett riktigt jobb.. får se sen hur det urakar sig, om man får fortsätta med jobbet efter skolan eller inte, jag trivs ju där, vill inte jobba i ett kök, vill träffa folk.. så då passar cafer eller fil prima för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0