My day 30/1

Vaknade av att Kristoffer ringde mig, sen kom Mimmi och la sig bredvid mig i sängen, hon ville inte ligga ute i vadagsrummet, hehe. efter ett tag blrjade jag må illa,och nu har jag oerhört ont i huvudet och mår illa. Har bara legat framför tvn, sen Mimmi drog och solade, sen kom hon förbi med marmelad till mig :D. sen drog hon igen, får se om honk ommer ikväll igen eller om hon åker hem. Idag är det inte än vanlig dag häller, för idag fyller min mormor år, har inte fått tag på henne, så har inte kunnat sjunga för henne, men fick tag på  mrfar, pratade lite med han, dom skulle komma snart och hälsa på igen, då får jag mina saker också. känns så himmla bra.! Fick ett samtal från Mejra för ett tag sen, hon berättade att dom håller på kollar efter cafe´r och frågade om nu dom köper et tcafe, om jag ville börja jobba där, fastanstäld, Klart jag sa jaaaa.  men dom har några att välja mellan, så får se när det blir. minna dagar kommer se ut så här då om dom nu köpet ett cafe. måndag till fredag skola. lördag & söndag jobba. sen när jag slutar skolan blir det varje dag. haha! kanooon. men får se vad som händer, allt kan hände...

Har funderat mycket på vad jag ska hitta på efter skolan, jag har så mycket jag vill göra. resa,jobba, mm.. Har bestämt mig att jag vill ha 2 veckor semaester, sen börja jobba, men man får ju se.Har haft en dröm nu ett tag, jag vill jobba på en båt, 24 timmare eller 36 timmars,  hälst i buffen eller i baren, hah! men jag vill, så ska faktiskt söka där.. Det jobbigaste blir väl då att vara bårta från Kristoffer. men va fan,, det är min Drömm att jobba på en båt..

image543


Nu orkar jag inte sitta här längre, ska gå och lägga mig framför tvn. sen när Kristoffer kommer hem ska vi gå och handla linsvätska och näsprej. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0