Mitt år !

År 2007, lite kort om det


JanuariJag fyllde 18 år, var ute på krogen för första gången med mina underbara vänner, började umgås med Mimmi (vännskap)

Februari - Några kompisar fyllde 18 och några 19, samt började umgås med Veronika. var ute på Krogn då och till som tätt.

Mars - Opererade knät, några killkompisar började fylla 18 år, så var då också ute på krogen. Var på en stor middag där jag och syrran fixade maten mm..

April - kommer ej ihåg så mycket om den månaden men det hände säkert nå kul.

Maj - Sökte ett extrajobb p åett cafe (fick det), Älsklingen Krisotffer fyllde 22 år, var på sjukhuset i stockholm och träffade min läkare som var med när jag föddes, plus mycket frågar och sånt. Hade grilldag i skolan, haha Och var på min första STUDENTSKIVA för Ekeby, med strippor. haha

Juni - Sista sommarlovet. Några kompisar eller föredetta kompisar fyllder 18 och 19 år. var på Krogen samt hälsade på då & då i Östervåla eftersom jag flyttade till Stockholm.

Juli - min mamma fyllde år, samt var bara hemma i Stooholm, da ut och da in. fixade tv. haha! vart lite krogen också!

Augusti - sommarlovet var slut och skolan började igen, mycket pluggande och skit.

SeptemberFörlorade vänner och skaffade nya vänner. (väner för livet) var lite ledig från skolan, Jossan fyllde 19 år.. var på snook på lotus. super kul.

Oktober - Firade 1 år med Kristoffer, var på kolmården och klappade vargar (dok inte jag stod utanför) Missade TAKIDA på lotus. :(  och 2 år sen min "pappa" stack hemmifrån.

NovemberHaloween fest här i Stockholm, vart dok för full. jobbade lite extra på cafet. lillsyrran Fanny fyllde 5 år. var hemma och hälsade på.

December - Lucia , Julafton och Nyår... Inget snö och  min och Kristoffers första jul tillsamans. 

VÄLKOMMEN 2008

image492

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0