Lördag

Sitter här och målar naglarna, har varit en bra dag, Kristoffer pappa och Ulrika kom och hälsade på, fick en jätte fin väska i födelsedagspressent :), sen gick vi ut ich gick, hittade dett ställe att hämta mat ifrån, tog hem det och var världens godaste :), Ska snart be ge mig ner till stan och träffa Sbin och Jonna, där vi ska gå ut ikväll igen, har varit lite osäker hela dagen om jag ska gå eller inte, men nu har jag sat tpå mig kläder och allt så! sitter bara o väntar på att Sabina ska höra av sig, så jag kan dra ner..

Imorn blir det paj och tårta hemma hoss Mimmi, ska bli så mysigt. ska nog vara där ett par dagar. bero på..

ska fortsätta måla naglarna nu,

ha en trevlig pary lördag.. wee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0