I wanna dance with somebody!

Har precis komit hem. har tillbringat 2 dagar hemma hos Mimmi i Nortälje, vi har bara tagit det lungt, kollar på tv, ätit mat och fixat varandra, igår fick jag hand massage och rygg massage av Mimmi, sen fixade hon mina händer, gav mig manikyr och plockad emina ögonbryn, senare på kvällen gjorde vi båda masiksmask, Har haft det så j'vla bra där hemma hos Mimmi, idag kommer Mimmi hem till mig efter hennes praktik. Fick min födelsedagspressent av henne också, 100 st värmeljus och 4st ljushållare :) tack gumman. Och hon fick ljus och ett fat av mig. haha! På fredag har vi bestämt att vi ska ut och fira oss.. (igen) men bara Mimmi & jag, längtar..

Nu ska ajg gå och fixa lite hemma här, sen vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet. sakanr han sååå mycket..

Just ja, pratade med mormor igår, hon var så arg bara för postkods grejen var i östervåla i helgenm då alla som hade låt eller låtter van pengar, några vecor innan det hade mormor dragit sig ur, så hon var lite arg. haha! synd om dig mormor, men mamma vann fick jag veta, 10000 kr eller vad det va. mamma kan jag få en 1000 lapp kasnke? i födelsedags pressent ?? skulle sitta fint, har ju inte fått nå än fast jag fyllde år för 2 veckr sän :P
hah! aja bryr mig inteeee!

Ska dra nu och kolla på tv, sen planera lite till middagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0