i don't care

Gick och la mig med världens huvudvärk, och vaknade med samma huvudvärk, ont som fan, kan kanappt röra mig, har vetekudden i mikron, sitter och väntar på den, har lute värk i naken samt axlar också! skulle behöva massage. Har suttit och kollar på våra bästa år, har varit helt uppspelt, rädd att mördaren ska döda någon, plus den där tigern är ju läskig, men man ser ju att den inte är riktig.


10 dagar tills jag fyller år, och jag vet inte hur jag ska göra, om ajg ska bjuda hem familjen på fredagen eller lördagen, samt vara med vännerna, äta middag och utgång. jag får nästan panik. Men det fixar nog sig ska vi se. Igår när jag var på väg in i duchen kom jag på världens bästa födelsedags pressent till Mimmi som fyller den 24 Jan. heh hoppas bara jag hinner fixa det jag har tänkt. Måste fixa syrran födelsedagspressent också, har ingen aning vad hon ska få, hon fyllde ju år på nyår, men funderar på nå underkläder eller smink..


Näste vecka börjar praktiken och jag vill absolut inte tillbaka till stället jag är på, men jag får väl kämmpa ändå! Vill ju vara på en restaurang här intill som är vestenbaserat. as coolt. Ska nog ringa läraren och höra.


Saknar Jossan så himmla mycket. <3


Dags att kila, kolla på tv och sen fixa tvätten..


Kommentarer
Postat av: Jossan

saknar dig också:)

2008-01-08 @ 19:00:30
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0