HE-RRE-GUUUUD!

Inatt sov jag inte bra alls, kvällen började med att jag och älsklingen kollade på CSI ner bäddade i sängen, sen var vi för pigga att sova så vi låg och pratade sen väl när jag hade örjat somna hör jag och Kristoffer ljud utaanför fönsträtt, Jag ber kristoffer kolla vad det är för något, Jo det var 2 jävla små brudar i 14 års ålden som larrvade sig. klocklan var runt 03.00. massa spring i trapphuset, och jag lovar er det hörs in, Men efter ett tag så slutade dom, och jag sommnade om, vaknade vid 05.00 att dom var tillbaka, skrattade och slängde saker på lägemheten över oss, jag vart så jävla förbannad så jag klädde på mig och gick ut och skällde ut dom. haha
Det finns faktiskt folk som jobbar. och om ni nu inte går här ifrån så ringer jag polisen . fick jag ut mig, plus mycket annat. haha!
En av bruden säger att hons pojkvän bor där, haha Men det roligaste är att Kristoffer jobbar med han och han har ingen flickvänn. haha!  aja. gick in efter jag hade skällt ut dom, efter ett tag vart det lungt och jag kunde sova. skönt. men vakande av att Kristoffer försover sig. 10 min haah! men somnade om ett tag, var vaken när han kom på lunch så vi pratade lite och så!

Har haft fult upp i mobilen nu efter lunchen, ringde läraren om resegrejs, till praktiken, sen har hon ringt mig ett antal gånger bara för hon inte förstår. haha! men nu gör hon det. Goood!!

Nu ska jag gå ner till donken och beställe en El natcio eller vad den nu heter. as goood.! hoppas ni får en bra mändag.
4 dagar kvar tills man fyller år. :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Usch, hatar när folk inte har någon respekt för andra..

2008-01-14 @ 13:46:15
URL: http://peffies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0